fredag 10 oktober 2014

"Fotpinnar"

Har man ingen hoj att tvätta och mecka med så får man gå ut i garaget och pyssla med trampcykeln :) Jag är fortfarande inte nöjd med vinkeln på sadeln så den har jag justerat om igen. Sen satte jag på nya fina fotpinnar. Betydligt bredare och med bättre grepp än dem gamla. Det var lite roligt när jag var in i affären och skulle fråga vilka fotpinnar jag skulle ha. Han såg lite fundersam ut men förstod efter en liten stund att det var trampor jag var ute efter. Jag tänkte inte mer på det. När jag kom hem och berättade att jag hade varit och tittar efter nya fotpinnar till cykeln kollade dem lite konstigt på mig och dem undrade "Fotpinnar?? Fotpinnar till cykeln?? Det heter väl ändå trampor!" Och så skrattade dem! Då slog det mig vad hojskadad jag är... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar