söndag 29 juni 2014

Valpar

Vi hade tur ute på havet igår. När vi kom ut på en ö sprack det upp på himlen för en stund, och det var härligt efter allt gråväder. Under kvällen sedan började det regna igen och fortsatte hela natten och i morse. Idag när jag kom hem från Gräsö var det bara att börja planera för veckan som kommer. I morgon drar jag ner till Göteborg så det var bara fixa tvätt, disk och dammsuga, för jag lär inte vara så pigg de första dagarna när jag kommer hem. Sedan lämnade jag Tyson som ska vara hos mamma och pappa i veckan när jag är borta. Innan gick jag en långpromenad med honom och han fick givetvis sitt favoritgodis :) Det blev även en tur på moutainbiken. Dagens bästa var ett besök hos brorsan och hans schäfers åtta små valpar :) Underbart att få busa runt med dessa snart åtta veckor gamla valparna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar