onsdag 18 december 2013

Massage

Jag började dagen med huvudvärk, som jag även har vaknat av några gånger den senaste veckan. Trots det tvingade jag ut mig på en liten springtur. Det kändes skönt efteråt! Därefter var jag på massage. Det var välbehövligt! Övre delen av ryggen fanns det mycket att göra åt... Hon frågade om jag har ont i huvudet ofta, så där fick jag min förklaring varför jag har haft mer ont i huvudet än vanligt på sista tiden. Nu ska jag gå några gånger så hoppas jag att det släpper! Det är värre på vänster sida där jag har haft axeln ur led. Om jag inte minns helt fel slog jag ur den 2002... Kan de va det som spökar fortfarande?! Det verkar så! Tänk om jag har gått med detta så här länge och det släpper efter ett gäng besök hos massör, det vore grymt skönt :) Väl på jobbet så har jag fått två trevliga besök! Först kom en väninna med en liten julklapp och sen kom lilla Axel. Trots att dagen började lite tungt vände det och blev en bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar