tisdag 31 december 2013

GOTT NYTT ÅR!!!

2013 har varit ett fantastiskt år på många sätt och vis! Jag började året med vinterserien Östra Open. Den serien tog jag hem samt även vandringspriset för gott efter tre raka inteckningar. Jag fortsatte året med SM och Ladies Cup där jag vann samtliga deltävlingar. Även lag SM tog jag hem tillsammans med Jessica Malcolmsson. Under året körde jag varvloppen Stångebroslaget och Gotland Grand National där jag efter målgång fick kliva överst på pallen. I höstas körde jag i det svenska damlandslaget i lag VM/ Six-days i Italien där vi kom tvåa och jag körde in på en fin andraplats individuellt. Säsongen var inte slut där, som ni flesta redan vet avslutade jag säsongen med ett EM-guld. Det är den största segern jag har tagit :) Men allt detta hade inte varit möjligt utan den hjälp jag har haft runtomkring mig! Jag är så tacksam för det stöd jag har fått under året från sponsorer, familj, vänner och givetvis från mina fans!! Tusen tusen tack, ni är guld värda!!! Nu blickar jag mot en ny härlig säsong med nya utmaningar :) Tanken är att jag ska köra VM-serien 2014. Jag önskar nu er alla ett riktigt Gott Nytt År så ses vi 2014 ute i spåret :) Trevlig nyårskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar