lördag 14 september 2013

Ladies Cup Uddevalla

Det har varit en otroligt tuff tävling här i Uddevalla idag. Transporterna har varit riktigt maffiga bitvis, upp och ner för många kanter och hällar, dessutom med en massa rötter. Jag vet inte om jag någonsin har ramlat så mycket på en och samma dag :) Mest på transporterna, men även på proven har det blivit fyra vurpor. Hojen och jag har fått tagit några smällar idag! Extremen blev tuff precis som jag misstänkte. Backen nedför gick bra men jag klev av och gick bredvid första knäppen nedför. Det fungerade bra för min del :) Däremot vart backen upp till nedförsbacken totalt sönderkörd och jag fick tips där varje varv vart jag skulle köra. Crossprovet gick ett varv på hela crossbanan, superkul :) Enduroprovet var också jättefint men i slutet var det nydraget och där var det klurigt! Efter dagens slut visade det sig att jag tog samtliga prov och kunde vinna tävlingen :) Efter fyra raka segrar blev jag även vinnare totalt i Ladies Cup!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar