tisdag 17 september 2013

Fullt upp!

Den här veckan tycks allt hända på en gång! Tror jag börjar få lite koll på läget nu i alla fall =) Igår innan jobbet var jag ju på besök hos kiropraktorn och på kvällen var jag och handlade en massa nödvändigt till Six-days (resorb, blåbärssopppa med mera...). I morse började jag packa inför Six-days och tvättade två hojar plus diverse annat. Ikväll blir det det sista fixet med Six-days hojen samt service på den andra. Dessutom fyller pappa år så det ska ju så klart firas =) I morgon förmiddag blir det fortsatt packning samt lastning. I morgon kväll ska prylarna lämnas iväg för trasport ner till Italien! På torsdag förmiddag ska jag träffa 24 UNT som vill filma lite och göra en intervju. På torsdag kväll hoppas jag att jag slipper göra något alls... =) Nedan är några fler bilder från i helgen som Conny & Johanna har tagit.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar