måndag 2 september 2013

Frisbee

Det blev ingen lugn och skön kväll igår inte! Efter tvättningen servade jag upp hojen. Oljan var dax att byta, likaså dreven, bromsskiva i bak och bromsbeläggen i bak. Sen tillkom givetvis den allmänna servicen med bland annat luftfilterbyte. När allt var klart var klockan visst redan tio! Då var det bara en dusch och sängen kvar. Ikväll fortsatte jag greja i garaget/tvättstugan. Gått igenom alla glasögon och satt i nya glas i vissa och rullar. Packat ut en hel del prylar i bussen. Medan jag går och pysslar hamnar alltid frisbeen precis där jag håller på, konstigt :) När jag tog av bakhjulet igår låg den vid bakhjulet, när jag höll på plocka med däck låg den vid däcken, när jag öppnade porten låg den där och så vidare. Tror det är någon som försöker leka med matte :)
På bilden har han lagt den så jag inte kan missa den när jag ska flytta däcket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar