måndag 29 juli 2013

Balansträning

Igår körde jag hoj ute på Gräsö för första gången! Det var lite igenväxt bitvis, men annars var det ett jättefint spår :) Långt var det också, tog cirka 20 minuter runt för mig. Varierat med gräs, rötter, stenar och hällar. Tack för att jag gick komma dit och åka :) Blir förhoppningsvis snart igen! Ikväll var jag också ute och körde en sväng. Det var riktigt jäkla kul och nu börjar orken infinna sig igen efter magsjukan. Det blev ett varierat pass med uppvärmning och nerjoggning på fina skogsstigar. Sen lite mer tempo på tre kortare slingor med mjukare underlag. Jag avslutade kvällen med att köra på en smal platå med kanter på bägge sidor. Till en början kändes det pirrigt, men när jag hade kört några gånger kändes det mycket bättre. Gäller att utsätta sig för det som är jobbigt :) Som pappa brukar säga, upp på taket och klättra, men det dröjer nog ett tag till... ;) Bilden tagen i kväll när jag kör på kanten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar