måndag 3 juni 2013

På väg!

Nu rullar vi genom Sverige. Vi har bara kommit till Mjölby och jag är redan rastlös ;) Stackarns min chaufför! Ha ha, skämt å sido, tanken var från början att vi skulle åka i morgon bitti men allt var packat och klart så då kunde vi lika gärna starta. Det blev dock till att vända om två gånger... Första gången glömde jag GPSen. Sen fick vi mail om att arrangören inte står för bakgrundsfärg och siffror som dem brukar göra. Damklassen har lila bakgrund och det är inte helt lätt att få tag i de! Jag visste att jag hade en snutt kvar hemma från förra året så för att inte bekymra mig för de så var det bara att vända. Betydligt lättare än att leta i Tyskland eller Frankrike :) För att hitta det någon annanstans i Sverige mitt i natten kändes inte så troligt. Nu är vi på väg i alla fall, endast 165 mil kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar