lördag 8 juni 2013

EM Frankrike dag 1

Det har varit en varm dag här i Frankrike och vi slapp regnet under tävlingen :) Jag började dagen väldigt segt med en 8:e tid. Jag tyckte ingenting stämde och jag spände mig otroligt. Det var halt och på skrå, och på många ställen fanns inget stöd att gå mot. Enduroprovet körde vi inte på tid första varvet. Det var perfekt så kunde man testa de två svåra partierna. Båda dessa partier gick jättebra så jag valde den svåra vägen de andra två varven. Sen flöt det på bättre på proven! Jag hade flera 3:e tider och på enduroprovet andra varvet var jag snabbast. Enduroprovet på sista varvet fibblade jag till det lite och hade då 5:e tid. När jag gått i mål visade det sig att det blev en 3:e plats :) Just nu öser regnet ner utanför. Blir spännande till i morgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar