lördag 23 februari 2013

SM i Östersund

Det blev en bra start för min del i SM-premiären här uppe i Östersund. Vi har kört fyra varv med tre prov på varje varv. Vi började med enduroprovet som var ganska långt. Bestod av enbart ett snöspår och ett gäng gropar :) Det provet var väl det som gick minst bra. En gång körde jag fast där när jag skulle passera en som ramlat. Andra provet var crossprovet. Det gillade jag mycket och var inte lika djupa spår. Tredje provet var extremen, ett kort och kul prov som passade mig bra. Det höll på bli en riktig snöängel där men jag klarade mig precis genom att parera med gasen. Efter fyra varv när vi gick i mål hade jag en marginal på 2minuter och 44 sekunder ner till tvåan. På prispallen var vi tre GasGas tjejer i topp, jag, Sanna Bergman och Emily Smalsjö, jättekul!! Nu laddar jag om för Ladies Cup premiär i morgon :) Anmälan och besiktning nästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar