måndag 18 februari 2013

Kraftkällan

På förmiddagen idag har jag tvättat både bussen och hojen efter helgens äventyr. Det var välbehövligt, även om bussen redan är skitig igen. Ska plocka bort Öhlins-fjädringen på hojen ikväll och lämna den till Öhlins så den är nyservad till SM-premiären i helgen! Efter tvättningen var jag en tur till Kraftkällan. Dem stöttar mig även under säsongen 2013, jättekul!

I morgon blir det en tur till kiropraktor Magnus Eriksson (www.kiropraktor.se). Det är någon som behöver justeras i ryggen efter att ha suttit och stutsat i snöspåren i helgen. Detta stället har han fått justera på mig varje Six-days jag har kört, om jag inte missminner mig. Han säger att det är vanligt om man kör mycket hoj eller när man sitter mycket som vid snöspår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar