måndag 18 februari 2013

KM-final i Torstuna

Igår körde Göta MS sin KM-avslutning i Torstuna. Det var en lite kortare bana än på Östra Open. Lite moddigt var det i spåret tack vare någon plusgrad. Det var även betydligt slagigare nu än mot tidigare gånger jag har kört där i vinter. Till en början gick det okej. Efter fem varv körde jag in i service för att tanka och efter det stämde ingenting tyckte jag. Jag tappade kontakten med killen jag låg och fightades med och gjorde hela tre snöänglar. Ena gången fyllde jag hela hjälmen med snö =) Efter att ha blivit lite arg på mig själv gick det bättre igen. Under hela KM-serien har jag precis lyckats komma ut på ett varv till, men den här gången var det tvärtom! =) Claes följde med mig i söndags och hjälpte mig att tanka, Tack! Även han som har tagit bilderna nedan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar