torsdag 10 januari 2013

Tvättat

Det blev ingen Östra Open premiär förra helgen ute på Rörken tack vare det milda vädret. Inte heller Östra by Night kunde köras på samma bana i onsdagskväll. Nu väntar nog många, även jag, på att få veta om det blir en Östra Open premiär i helgen istället. Tanken är att tävlingen ska köras i Sala på lördag, men vi får nog vänta ett tag till innan vi får ett besked. Jag tvättade i alla fall hojen och bussen på förmiddagen, men jag väntar med att kränga däck innan jag vet om det blir någon start. Känns lite onödigt att träna på fina däck om det inte skulle bli något. Bakdäcket jag har på nu sitter det knappt några dubb kvar på i mitten så det måste jag byta i vilket fall, men blir det ingen tävling kan jag sätta på ett mindre slitet =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar