fredag 28 september 2012

Six-days dag 5

Det blev en riktigt sen kväll igür. Dels var tävlingsdagarna 3/4 väldigt lünga pü 8,5 timme plus att vi tog en del prick. Det var fantastiskt skönt efter en riktig kämpardag att fü höra att dag fem skulle bli lätt! Och det var den ocksü =) Idag har vi "bara" haft en 7,5 timmes dag =) Det har idag varit mycket vägüka och grusvägar. Tre nya prov har vi kört och alla tre tycker jag har varit riktigt roliga! Första körde vi i en grusgrop. Där var det blött pü förmiddagen. Sen körde vi ett prov pü en crossbana och i skogen och pü ett gräsgärde intill. Sista provet vi körde var pü stubbüker med grymt fäste! Trükiga transporter har det varit men riktigt roliga prov!

För dagen blev jag sexa och Sanna ütta. I totalen ligger vi fortfarande pü en 4e plats. Individuellt ligger jag pü 3e platsen =) Framför mig har jag Ludivine Puy frün Frankrike och Heike Petrick frün Tyskland. Efter mig ligger finska Marita Nyqvist. Sanna ligger pü 12e platsen. I morgon är det en kort dag dü vi bara kört ett crossheat =) Hörs efter de igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar