måndag 17 september 2012

Lindstrands

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig i helgen. Meningen var att jag skulle ha kört Ränneslättsloppet nere i Eksjö i lördags, men en sträckning i vaden som jag klämde satte stopp för de. Säkert lika så bra så benet får vila nu fram tills Six-days start =) Det blev en oplanerad tur till Västerås på söndag eftermiddag istället, när allt var klart, för att kika på SM i motocross där. Jag blir alltid lika sugen att vara med när jag står bredvid och tittar på tjejheaten.

När vi kom hem från Västerås kom Sanna och Jocke över med alla hennes prylar. Vi lastade allt så nu är allt klart för avfärd! Hon hade även med sig kläder till mig från Lindstrands, tack snälla!! Ikväll går båten från Trelleborg till Rostock =) Blir tomt utan Tyson nu i två veckor. Honom lämnade vi hos Jessica Malcolmsson och Patrik Ståhl igår kväll. Där kommer han att få det bra =) Varje gång han träffat dem har han blivit jätteglad =) Han fann sig till ro där direkt när vi lämnade honom så det känns skönt. Kissen tar Ove på Uppsala Kommuns Fastighets AB hand om =)

 Lindstrands kläder =)
 Tyson märker att det är något på gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar