måndag 3 september 2012

Blödning i benhinnan

Det har varit en jobbig helg, utan hojåkning... Det har helt enkelt värk för mycket i benet för att jag skulle åka. Jag vaknar många gånger per natt. Eftersom värken inte har gått över ännu så ringde jag till kiropraktor Magnus Eriksson i morse. Han hade tid direkt på förmiddagen =) Så idag har jag varit hos honom. Han konstaterade att jag hade fått blödning i benhinnan och att det är därför det gör så ont och värker. Nu har jag fått tips på en salva som ska "äta upp" blodsamlingarna. Jag hoppas det fungerar! Så jäkla jobbigt att gå runt och ha värk hela tiden, men framför allt jobbigt att inte kunna röra på sig så som man är van vid. Han tyckte inte jag skulle åka någonting fram tills på torsdag. Sedan bara testa lite grann på torsdag för att veta hur det känns inför SM:et på lördag nere i Linköping. Egentligen är det en tvådagars där nere med Ladies Cup på söndagen, men i helgen tar vi en dag i taget! Känns det inte okej på lördagen hoppar jag över söndagen. Att det kommer göra ont och att jag kommer få släpa runt mig själv i helgen, det är ett som är säkert!

 Har ju istället hunnit med lite annat i helgen! Har pysslat med six-days hojen så den är startredo =) Tyson var med mig och inspekterade så att matte gjorde rätt när hon monterade hasplåten =)

 Så härligt med nya grejer!! =)

 Kräftskiva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar