måndag 27 augusti 2012

Dundersalva

Det blev en väldigt lugn dag för mig igår av giltiga skäl =) Men rastlös som jag blir höll jag på att klättra på väggarna! Så mycket som jag tittade på TV igår har jag inte gjort sen jag vet inte när...

I morse när jag klev upp kändes det mycket värre igen. Jag fick ett ordentligt tryck i benet, men det var väl blodet som ville ner i benet igen efter att ha legat med benet i högläge hela natten. När jag kom till jobbet hade Stefan plockat fram dundergrejer som han köpte nere i Spanien i vintras. Dem har ju lite kraftigare grejer där. Så efter två omgångar med spray och en gång med salva så märkte jag stor skillnad på vaden, att muskeln var betydligt mer avslappnad. Från att knappt kunna stödja på benet tills att jag nu bara går med ena kryckan som stöd, fantastiskt!! Snart så, snart så är jag på banan igen =)

 Kyla och linda gjorde jag direkt när jag fick av mig kläderna

 Fick kolla på Speedway GP igår istället för att köra sjäkv

Benet börjar bli blått...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar