onsdag 22 augusti 2012

Akupunktur

Det känns att det vart ett tungt hojpass igår. Jag har lite lätt träningsvärk lite här och där =) Känner även av tennisspelandet från i måndags i högerarmen. Ovana muskler som fick jobba då tydligen =) Men riktigt kul att spela även för en bollrädd som mig!

Det var länge sedan jag skrev något om nacken. Dessvärre har det inte riktigt gett med sig helt ännu =( Är stel i nacken och efter vissa träningspass gör det ont. Nu har jag beställt tid för akupunktur. Jag har bara testat det en gång tidigare, i Mexico på Six-days. Då fungerade det väldigt bra! Dagen efter akupunkturen så kände jag ingenting i ryggen, musklerna var helt avslappnade. Så istället för vanlig massage körde vi akupunktur resten av Six-days veckan och det gav samma resultat varje gång. Med tanke på det så har jag nu beställt en tid och hoppas det kan hjälpa mig ytterligare en bit på vägen att få bort stelheten.

 Tyson och jag var ute och luffsade en sväng på förmiddagen idag

Skulle köpa en present på förmiddagen,
det slutade med ett par nya örhängen till mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar