torsdag 12 juli 2012

Torsdag

Det har varit lugnt med hojåkning för min del i snart två veckor. Nacken gör sig påmind titt som tätt. Trodde det skulle ha släppt vid det här laget, men icke =( Jag får snällt vänta en liten stund till och hoppas det ger med sig. Troligtvis blir det nog ett nytt besök hos kiropraktorn inom en snar framtid. Jag vill ju komma igång och ut och gasa nu!!

Det är inte bara på hojen det kan bli vurpor. I veckan var jag ute och joggade med Tyson när han fick för sig att tvärnita mitt framför mig. Normalt sett kan han ju stanna men då är det ju något som luktar gott i diket och han drar då åt sidan. Denna gång var det tydligen akut att ställa sig och stretcha mitt framför fötterna på mig =) Jag klarade mig nett och jämt!

En sådan här söt liten bakstötdämpare sitter det på en Oset el-trial,
lite skillnad mot den som sitter på min hoj =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar