tisdag 31 juli 2012

Stenträning

Igår kväll blev det en tur ut till Knivsta för lite hojåkning. Jag vet inte riktigt vad det är för underlag i Östersund i helgen (har bara kört snöspår där uppe). Jag har fått många olika idéer om de =) Men det verkar som att det kommer bli lite bökigare så därför passade Knivsta bra. Det var ett tag sen jag körde mycket sten och rötter så det kändes skönt att testa att det fungerade fortfarande ;) Under kvällen testade jag att justera om fjädringen lite fram och tillbaka och bestyckade även om förgasaren lite. Så nu känner jag mig redo att ta an en ny bana! =) Har även varit, på ett förhoppningsvis sista besök, hos Kiropraktor Magnus Eriksson för nacken. Det blir bättre och bättre och det känns skönt! Men det känns fortfarande så i helgen ska jag hålla mig på hjulen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar