tisdag 24 juli 2012

Sladdat runt =)

I morse blev det en tur ute hos Per-Allan. Till en början var det lite smålurigt då fukten gjorde att det blev halt bitvis fast det såg ut att finnas fäste. Det blev några ofrivilliga små framhjulssläpp, men det torkade upp och blev bättre. Inga vurpor tack vare framhjulssläpp i alla fall =) Idag har vi tränat lite mer på hojkontroll genom att sladda. Jättesvårt för en annan som aldrig har velat haft en sladd tidigare =) Får man träna på det då och då så kanske det släpper så småningom... Vi har även kört i slänter upp och ner för att jag ska lite mer och mer på mig själv och vad jag klarar av. Det blev ett par vurpor i slänterna, men inga blåmärken denna gång =) Det var ett jättekul hojpass!

Så här glad är jag på morgonen när jag ska åka hoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar