onsdag 18 juli 2012

Hojåkning!!

Så härligt att köra hoj igen! Det känns som en evighet sen sist, men det var ju faktiskt bara 2,5 vecka sedan... Per-Allan var med mig ut i spåret och hittade på lite övningar åt mig. Framför allt skulle jag känna mig för hur det kändes i nacken efter vurpan och ha kul! När jag körde kände jag ingenting alls, men det vart värre när jag stannade. Så klart att det är så, så länge man kör är man fokuserad och har tankarna på körningen. Jag lyckades göra en liten marksyning också när jag inte kom upp för en kant =) En lite blå armbåge fick jag med mig hem, så kan de gå när man gasar för dåligt ;) På andra försöket kom jag upp i alla fall! Underlaget var bästa tänkbara! Inte så många vattenpölar och lagom fuktigt i backen. Ser redan fram emot morgondagen!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar