onsdag 4 juli 2012

Hemma!

Efter ett antal timmar i bilen är vi nu hemma igen. På sena eftermiddagen rullade vi in på gården och sen dess har jag haft fullt upp med att packa ur allt och tvätta. Nacken känns fortfarande inge vidare så jag hoppas kiropraktor Magnus kan hjälpa mig på rätt väg på fredag. Nedan kommer lite fler bilder från resan.

 Denna bild hade jag inte tänkt ha med men den hamnade här ändå!
Växtligheten i Italien =)

 Matilda fotar för fulla muggar, jag råkade hamna på några stycken av dem =)

 Kikar effektivaste vägen över ett gäng stenar

 Diskuterar spårval

 Även här diskuteras spårval

 Fotografen Matilda laborerar

 Jag på startrampen på söndagen

 Här rullar jag av startrampen

 Vi var tvugna att ha originalplåten på hojen annars beslartar polisen hojen. På Italienska Mästerskapet hade polisen beslagtagit tio hojar!

 Trots denna noggranna tejpning fick jag skavsår mitt på knäskålen samt på lårets utsida

 VARMT!!!

Tejpning av muskler, så rolig ser jag ut nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar