fredag 20 juli 2012

Bakfjäder

Igår kväll blev det en tvätt och meckkväll för hela slanten. Först tvättade jag hojen, stövlar och bussen. Sen var det full aktivitet i garaget för att serva upp den tills helgens körningar. Jag böt bland annat bakstötdämparfjädern till en lite mjukare. Den har varit lite för hård för mig så nu är det bara att testa  i helgen och se om det blev någon skillnad =)

På förmiddagen idag var jag en sväng till kiropraktor Magnus Eriksson igen. Musklerna börjar bli mer och mer avslappnade så det känns ju jätteskönt, då med tanke på att  jag har varit ute och kört hoj två dagar i rad också. Givetvis känner jag av det fortfarande men det blir mindre och mindre sakta men säkert! Och inget som behövde justeras denna gång =) Om två veckor är det SM uppe i Östersund så jag ska dit veckan innan och se så allt ser bra ut inför de. Annars är det bara att köra på som vanligt såvida det inte blir värre till dagen efter.

Nytvättad buss =)

 Pappa hjälpte mig att byta fjädern

Mormor köpte en blåbärs- och hallonbakelse till mig, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar