fredag 29 juni 2012

Supertest

Nu är vi igång här nere i Italien =) Idag har vi anmält och besiktat och ikväll körde vi ett supertest. Såg klurigt ut när vi gick och kikade, men efteråt tog dem och ändrade på ett par ställen så det blev lite lättare. Jag klarade mig runt med ett litet stopp på en stor stock. Vi är nio startande tjejer och jag kom femma på detta prov. Provet räknas in i morgondagens tävling. 10.06 hämtar jag min hoj i Parc Farme i morgon. Det känns mycket i magen på kvällarna när man ska gå och lägga sig, dem där jäklarns tävlingsnerverna verkar man aldrig bli av med... =) Vi hörs i morgon igen! Det blir dåligt med åkbilder men hittade ett par andra från resan. Fick faktiskt bilder från en tysk endurofantast som han hade skrivit ut till mig, men dem är lite svåra att lägga ut här =) God Natt!!

 Trötta tjejer på väg ner till Italien =)

 En bättre bild på en av alla ödlor!
Hade till och med sällskap i lägenheten igår =)

Matilda och jag svalkade oss i poolen på eftermiddagen. Endast 26 grader i poolen mot närmare 40 grader på land i skuggan.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar