tisdag 12 juni 2012

Extremenduro

Klubben jag är med i, Göta MS, har ordnat en liten extremenduroserie varav ena går ikväll utanför Örsundsbro. En tävling har redan körts, men då kunde jag inte vara med för jag kom hem från VMet i Portugal samma dag. Den tävlingen var tydligen i bökigaste laget så till denna tävling skulle dem göra om banan lite, göra den lite lättare. Men jag undrar ändå vad sjutton jag har gett mig in på! Det får vi se efter kvällens race, jag hoppas jag tar mig runt i alla fall =)

Igår kväll fick vi äntligen in sängen i bussen! Med lite motgångar så klart, så vi måste justera lite för att det ska bli så smidigt som vi hade tänkt oss. Ena paret stödben till sängen hamnar precis i framkant på sätena så det måste göras om på något sätt, så man slipper ta bort sätena varje gång man ska sova. Annars hade man ju lika gärna kunnat sova på golvet om man ändå måste ta bort sätena =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar