torsdag 2 februari 2012

Östra by Night Torstuna

Igår kväll körde vi då andra deltävlingen i Östra by Night utanför Enköping i Torstuna. En riktigt fin tävling! Spåret var fruset och bestod av skogs- och gärdes-åkning. Med andra ord, det fanns inga diken att bada i denna gång =) Flera som frågade mig efter målgång, men alltså denna gång var jag torr efter mål! =) Lyset lös hela tävlingen också! Och inga vurpor! Det går bra nu! =) Även denna gång startade jag i motionsklassen, men blev placerad i bredd. Dem ska ändra på de och kikar man på tiderna skulle jag ha kommit 9:a i motionsklassen igår. Ett jättestort TACK till Janne på Borrsvängen för lånet av batterierna!! Tack vare honom hade jag lyse heeela tävlingen =)

I helgen väntar nästa race! Då är det tredje deltävlingen i Östra Open på samma bana.

 Se det lyser även efter målgång! =)

 Både på hojen och på hjälmen! Vackert =)

Sen kan jag ju inte låta bli att lägga ut en bild
 på min morgonpromenad, se så fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar