tisdag 21 februari 2012

Kraftkällan

Vart tog det fina vintervädret vägen?? I och för sig fick man nästan vårkänslor när man var ute mitt på dagen, inte helt fel det heller! =) Snön töar bort och solen skiner för fullt, men det känns lite för tidigt ännu... Vi har ju tre race kvar! ...och då vore det trevligt med tjäle i backen, utan stora vattensamlingar. Vi får hålla tummarna för minusgrader helt enkelt! Även om det ser lite mörkt ut den kommande veckan...

Förutom en härlig promenad på förmiddagen så har jag varit till Kraftkällan en sväng. Kraftkällan är med och stöttar mig säsongen 2012, ett stort tack för de!! =)

 Inte så mycket kvar av den här vintern...

 Min mekaniker sköter sitt jobb ;)

Missen har dissat mig länge,
men börjar nu acceptera vår andre fyrbente familjemedlem, mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar