torsdag 21 juli 2011

Stövlar...

Jag tänkte jag skulle ta ett träningspass på förmiddagen idag innan jag skulle öppna butiken. Kom fram till Knivsta på morgonkvisten, lastat ur hojen och fått på mig skydden. Det var bara stövlarna kvar när jag inser att dem står kvar hemma! Där gjorde dem ju bra nytta... =( Det fick bli till att lasta igen och dra in till jobbet och hämta ett par där som jag har haft och tränat i, en liten extratur på nästan en timme, lagom kul... Så kan det gå! Som tur är har det bara hänt en gång tidigare att jag glömt något viktigt under alla mina år som jag har kört.

Väl på plats med alla prylar så hade ju tiden hunnit springa iväg, men ett pass blev det i alla fall. Sen in med allt och dra till Uppsala igen för ett besök hos kiropraktor Magnus Eriksson. Han försöker påskynda läkningen på handen, har varit där en gång tidigare i veckan också. Jag hoppas det gör susen, tack snälla Magnus för hjälpen! Även till Claes som följde med mig idag så jag slapp vara själv i skogen om det hade hänt något.

Hur ett par stövlar kan ställa till det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar