lördag 16 juli 2011

Six-days i Finland!!!

Så himla skönt! Denna vecka har jag varit ordentligt orolig över min hand, men dagens träningspass talade om för mig att det inte är någon fara!! =) Vissa lägen gör ont, men över lag så fungerar det bra! Igår höll jag på att tappa en skål för att det läget gjorde så ont, men att hålla i styret och både gasa och bromsa gick utmärkt! Konstigt det där... ;) Jag är i alla fall otroligt glad över det! Jag är ju nämligen anmäld till Six-days i Finland som går i augusti, ska bli så himla skoj!!! =) Jag kör för Östra distriktet och Pärnan har sett till att detta blir möjligt, det är jag jätteglad för! Han är en klippa som donar och fixar! Ser verkligen fram emot det =) När svemo backa ur och valde att inte skicka något tjej-lag kändes det väldigt tråkigt. Nu har Pärnan sett till att jag åter får köra och det blir den 7:e Six-days tävlingen på raken =) Jag var med 2005 i Slovakien, 2006 i Nya Zeeland, 2007 i Chile, 2008 i Grekland, 2009 i Portugal och 2010 i Mexico.

Idag var jag som sagt ute och gasade. Det blev ett pass på S1 i Enköping på sandsidan. En kul bana endast i sanden. Jag gjorde premiärturen på min GasGas som jag ska köra med i Finland, gick som en klocka =) Lite småjusteringar på reglagen bara.

 Jag med nya hojen =)

 Till dig Janne!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar