fredag 1 juli 2011

Min nya skönhet =)

Se så fin! =)
En ny glad ägare!!

Så i helgen misstänker jag att det blir ett par timmar i garaget! Och det lär vara roligare än vanligt =) Igår kväll var jag till Gröna Lund i Stockholm. Jag måste säga att jag övervann mig själv flera gånger! Jag är ingen karusell-älskare och tycker att det är ganska så läskigt. Men trot eller ej, jag satte mig själv i stora berg- och dalbanan! När vi skulle åka nya berg- och dalbanan i trä och när jag fick se alla som hade åkt backade jag ur och gick ner därifrån utan att åka. Men jag samlade mod under kvällen och gjorde ett nytt försök precis innan stängning, den gången gick det bättre! Shit vad det pirrade i magen... =)

Nu ska jag ta kväller! Trevlig helg allesammans!

Så söta vi är! Ha ha...
Vi åkte inte bara läskiga karuseller...
 Tack och lov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar