torsdag 30 juni 2011

D&G träningsläger på förmiddagen =)

Idag blev det åter en tur till Täby för att vara med en liten stund på Stefan da Silvas och Peter Grönroos träningsläger. De var så kul i tisdags så jag kunde inte hålla mig borta idag igen =) Fjädringen har jag inte fått tillbaka ännu så det fick bli Suzuki RMZ 250 för min del idag också. Bara kul att testa lite olika och jag tror att det är nyttigt. Det är lätt att man bara nöter på med samma inställningar på hojen timme efter timme, dag efter dag, år efter år... Men testar man lite olika hojar så kan det dyka upp tankeställare om hur man har vissa inställningar. Som i veckan kom jag på att jag vill testa att byta styre på GasGasen fastän jag har kört med samma bockning i flera år.

Ha en fortsatt trevlig dag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar