söndag 29 maj 2011

Danstävling

Tro nu inte för guds skull att jag har varit med på en danstävling! Det skulle aldrig falla mig in att jag skulle börja tävlingsdansa... =) Däremot har jag idag varit och kollat på min första danstävling. Har bland annat sett dem två som vann SM i par-disco för två helger sen, riktigt coolt! Fast det var ju inte därför jag var där, det var ju bara en bonus att se flera duktiga SM-dansare. Jag var där för att heja på Matilda som idag dansade sin andra tävling någonsin och hon var sååå himla duktig! =) Vad sägs om en 3:e plats där hon tävlar mot bara äldre tjejer? Ett stort grattis till henne! =) Det tog betydligt längre tid än vad jag trodde att vara på en danstävling så det har inte hunnits med så mycket annat, men det var det värt många gånger om. 

Snart är det dax för en ny vecka. Om en vecka är det dam SM i Mölndal nedanför Göteborg. Jag har aldrig varit där så det ska bli riktigt skoj med helt nya banor. Eventuellt blir det ett stopp i Karlskoga på vägen ner för att kolla på en kompis som kör banracing. Inte så lätt att tima in så man kan komma iväg och kika. Nu passar det ju ganska bra på väg ner till Göteborg så det lutar åt de.

Matilda & jag efter dansen

1 kommentar:

  1. Snygga tjejer :) .. Bra sida du hade, första gången jag är här, ska kika vidare nu.. Lycka till med kommande/pågående säsong också.

    Mvh //Steffe

    SvaraRadera