fredag 27 maj 2011

Äntligen fredag =)

Det har inte varit någon rolig vecka för Jessicas rygg! Min snygga solbränna resulterade i ett gäng blåsor som har svidit och kliat... =( Nu håller allt på att flagna bort, mindre kul.. Hur som helst så har det ju inte ens varit någon hit att ha på sig en T-shirt så att köra hoj har ju inte varit så mycket att tänka på. Att jag aldrig lär mig att jag INTE kan vistas i solen! ;) Inget ont som inte har någonting gott med sig har jag hört, så det har blivit massor gjort hemma.

Idag har jag i alla fall varit ute på en liten hojtur =) Det regnade när jag vaknade så det fick bli i en grusgrop. Jag är lite sugen på att köra Stockholmscrossen i morgon nere i Nynäshamn, men vi får se... Det är ju flera timmar kvar tills dess! ;) Vore så roligt att få stå på startlinjen igen, men jag har ju inte tränat så mycket cross. Men hojtimmar har jag ju i alla fall i kroppen =) Det lär märkas om det kommer ut någon rapport här i morgon kväll =)

En av pysselkvällarna bjöd på växlande väder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar