måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!

Vilket underbart väder! Dock lite väl kallt... Försökte få igång min bil, men den ville inte trots att jag satte på laddning en timme innan. Då försökte jag med nästa bil, men sprintern ville inte heller starta =( Jag hade bara en utväg, att ta hojen till jobbet... Men det var ju inte speciellt klok med tanke på att jag har legat vaken och hostat halva natten, så pappa var så snäll att han kom hem och hämtade mig trots att han har hur mycket som helst att göra. Jag som skulle lämna in fjädringen idag, få se hur det går nu..

Sen vill jag passa på att önska er alla en trevlig alla hjärtans dag! Ta hand om nära och kära =) För min del kommer dagen inte att se någe annorlunda ut, kanske lite extra mys med kissen =) Nedan några vinterbilder från morgonen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar