söndag 23 januari 2011

Vintercupen i Fagersta-Norberg

Det var ingen bra dag för mig idag, inget ville min väg kändes det som. Det började redan innan start när förgasaren flödade över. Jag trodde vi hade fått hejd på det men när jag rullade fram mot start började det igen. Precis innan det var dax för min start slutade det igen. På första varvet kom jag och Sanna i fatt flera juniorer som vi fick passera. Sen gjorde jag en marksyning och fick klura ut benet under hojen och all snö. Sen gick det inte långt förrän jag for rakt fram i en kurva och blev ståendes, jag hade visst fastnad där i all snö! Så det blev till att försöka lyfta hjulen. Efter vad som kändes en evighet så kom jag äntligen loss med en ordentlig puls till följd. Det var bara att försöka jaga i fatt Sanna som hade fått en ordentlig lucka. Ut på andra varvet krokade jag ihop med en förare som jag skulle passera och ramlade neråt i en liten slänt, så då tog det tid med. Efter det kommer jag inte ihåg alla misstag =) Men fler blev det! Så Sanna hann jag inte i fatt idag efter de fyra varven trots att jag tog in en del av den förlorade tiden. Hon körde jättebra så det är bara att gratulera! Nya tag om två veckor!

 Morgonen började fint iaf!

 Ett glatt gäng hade jag med mig: Jag, Ullis å Adde

 Vet inte vad Anders letar efter riktigt??! ;)

 Mitt service-team idag!
Alltid nåt lurt på gång...

 Hammarn i högsta hugg!
Tur jag sa åt Anders att ta med den till start...

 Hmm, ser lite snett ut...

Jobbigt att vara med Jessica en hel dag... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar