tisdag 25 januari 2011

Skidtur

Ikväll lurade Ola med mig på en skidtur i Hammarskog=) Riktigt skönt, men vad ont i kroppen jag har nu! Det värker lite var stans... Det här med skidor kommr nog aldrig bli riktigt min grej, men bra träning som sjutton är det! Ola sa åt mig att jag måste skaffa längre stavar, mina var tydligen alldeles för korta. Tur man får lite tips från proffsen.. ;) Så det får väl bli veckans projekt att införskaffa ett par lämpligare stavar. Sen var det ju det där med att valla skidor... Jag fick dem nog när jag gick i mellanstadiet och jag har inte gjort något med dem sen dess, ja det var ju några år sedan eller MÅNGA år sedan... Kanske dax att köpa nya =) Fast nu är ju snart vintern slut...



 Ja jag höll mig på hjulen iaf... ;)

Igår kväll höll jag mig inne i
värmen istället och bakad russinbröd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar