måndag 17 januari 2011

Simtur ikväll

Det blev lite slarvigt med maten under lördagen så igår eftermiddag/kväll var jag helt sänkt. Jag är riktigt känslig om jag inte får i mig mat flera gånger om dagen. Det vet jag ju om men ibland slarvas det ändå... Så igår blev det inte så mycket vettigt gjort.

Idag har jag och Lena varit på Fyrishov och simmat. Efteråt blev det en stund i bubbelpoolen, riktigt skönt! Så nu är jag så där lagom mosig och sängen lockar duktigt!

 Det höll på hända en olycka idag... Det syns kanske inte så tydligt, men kissen hade lyckats välta adventsljusstaken som var tänd. Kudden var alldeles varm och det hade hunnit blivit brännmärke på den... Läskigt! Så nu åker timers bort i mitt hus! Dettta är andra gången denna vinter som jag har varit på väg att tända eld på min lilla stuga, skärpning Jessica...

Två glada tjejer på väg ut på shoppingtur

Nu lite jordgubbskräm, sen sängen! Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar