söndag 30 januari 2011

Romme

Min helg har varit riktigt händelserik! Den började i fredags med att några vänner kom över på middag hos mig. Igår blev det först lite hojåkning hos brorsan på förmiddagen. På eftermiddagen var vi ett gäng som var upp till Gävle och lekte "fångarna på fortet", killarna mot tjejerna så klart! Jag gillar inte att erkänna men killarna vann med 3500 mot 3300 poäng... Men kul var det! =) Därefter middag i Gävle innan vi var tillbaka i stan.

Idag blev det en tur upp till Romme för lite utförsåkning. Strålande solsken och jättefina backar, en toppendag! Jag är inte den som har åkt slalom allt för många gånger i mitt liv. Efter två åk säger Ullis "Nej Jessica, nu är det dax för dig att åka lite skidor!". Efter en kort skidlektion så blev det MYCKET jobbigare. Nu är jag helt slut! Och vaderna och låren värker =) Nedan några bilder från dagen.

 Skidgänget: Jag, Ullis, Jonas & Anders



 Ny mössa från Ullis mamma,
 matchar jackan!

Två som ligger och vaktar på varandra =)
Kissen fick besök i fredags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar