söndag 2 januari 2011

Gott Nytt År!

Hoppas ni allesammans hade en trevlig nyårshelg! För min del blev den väldigt lugn. Jag åt för första gången i mitt liv hummer som syns nedanför, smakade helt okej. Det var tänkt att jag skulle komma upp i skaplig tid på nyårsdagen och åka lite hoj. Efter all snö som kom på nyårsaftonen var det bara att lägga ner dem tankarna. Dels för att både hojar och bilar var helt insnöade och dels för att jag aldrig hade hittat runt i spåret på egen hand. Så det fick bli en promenad på eftermiddagen istället med mamma, men det var inte alls trevligt. Det blåste typ storm och för att se nåt fick man kolla ner i backen precis nedanför fötterna. Men idag blev det nya tag! Då blev det äntligen hojåkning. Jag bestyckade om hojen lite grann innan och så fick jag hjälp med sadeln igen. Vi modifierade om den lite på nytt och denna gång blev det mycket bättre, dock fick jag lite skavsår av den istället.


Promenadturen bjöd inte
på allt för fint väder...

Nu är det sängen som lockar för min del. Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar