onsdag 29 december 2010

Snöskoter-körning

Idag har jag upplevt snöskoterkörning på ett helt annat sätt än tidigare, shit vad jobbigt det var! Tidigare har jag bara suttit och myst runt på skoterleder, men denna gång fick jag låna en "sportigare" och nu vart jag tvungen att stå hela tiden.. =) Så med andra ord har Jessica fått ett bra träningspass idag. Inte nog med de så skulle grabbarna köra i lössnön vilket resulterade att jag körde fast hela tiden... Men tur hade jag som fick hjälp varje gång =) ...annars hade jag stått kvar där än! Tack Hasse får lånet av skotern!

 Vemdalen i sikte

 Jag uppe på fjället

 Något frusen på vägen hem...
Tur jag hade min mysoverall i stugan! =)

 Jag lyckades övertala en tur in på Dollar Store
på väg tillbaka till stugan i Sveg

Mitt träningsredskap igår

Nu kommer lilla Jessica somna ovaggat, få se om hon lyckas hålla sig vaken framför en film först...
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar