måndag 20 december 2010

Mekkväll

 
 Efter arbetet idag blev det en kväll i garaget.
Här är det sadeln som modifieras om för
snöspåren och min svanskota.

Oljan var det dax att byta.

Ett pass på Kraftkällan har jag också hunnit med idag. Löpband och lite styrka stod på schemat. I morgon kväll hoppas jag på lite hojåkning så jag får testa sadeln och se om det fungerar. När man kör snöspår sitter man mycket mer och ofta med benen rätt ut så fötterna fungerar som skidor. För att hålla sig kvar framme på hojen fixar vi om sadeln och sätter dit en puckel, då sparar jag kraft i armarna. Efter förra vintern har jag ont i svanskotan så nu fick vi göra om puckeln lite grann, så det ska bli kul att testa och se om det fungerar bättre. Nu ska puckeln inte ligga direkt mot svanskotan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar