söndag 12 december 2010

Luciaracet

Idag har jag varit i Haninge och kört Luciaracet. Det är en tuff bana där med massa sten och hällar, dessutom var det massa lössnö så det var riktigt svårkört tyckte jag. Det rullade dock på ganska bra bortsett från en liten vurpa när jag skulle köra om en som fått stopp på första varvet. Dessvärre blev jag omkörd av många som jag redan kört i fatt och förbi så det blev till att jobba sig uppåt igen.

Fyra varv skulle tjejerna köra och sluttiden hamnade för mig på cirka 1,5 timme. När jag kom i mål kände jag mig sliten i kroppen. Det var lite ovant med underlaget och det gällde att vara koncentrerad hela tiden för att inte göra bort sig. Det blev en klar seger i tjejklassen denna gång.

 Fotvärme så klart! =)

 Efter målgång

Jag med bucklan

1 kommentar:

  1. Grattis Fröken .. det som svårt för oss andra e lätt för dig..:)

    SvaraRadera