tisdag 28 december 2010

Julhelgen är över

Det blev en annorlunda julafton för min del. För första gången var jag inte hos mamma och pappa utan istället var vi allesammans hos brorsan och hans sambo i deras nybyggda hus. Dem hade verkligen fått det jättemysigt! Dessvärre fick dem problem med avloppet så hela dagen gick åt till att fixa de... Julklappsutdelningen började strax efter elva och efterrätten efter de. Det var en julafton jag sent kommer att glömma! =)

 Dukat för julmiddag

 Julgranen blev klädd kvällen innan
framför Bingo Lotto

 Julaftonklädd

 Kissen trivdes bra i deras nya soffa

 Fick sällskap i knät av kissen

 Juldagsklädd

Det var nära ögat!
Råkade somna med ljusen tända...

Det blev julfirande även på lördagen, men på söndagen blev det äntligen hojåkning! Det kom en massa snö under natten så det blev ordentliga snöspår, jättefint var de. När jag gick ut på mitt sista varv fick jag slå på reserven så en tank körde jag precis upp. Trodde jag skulle få stopp i skogen, men sån otur hade jag inte.

Igår var jag och hämtade alla grejer från Mexico-resan. Jag plockade upp och tvättade allt medan Krippe hjälpte mig skruva ihop hojen, så himla skönt att få allt de gjort på en gång!

Nu väntar ett par dagar med skoteråkning! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar